top of page

DESCHIS NON-STOP

PUTEȚI ANULA ORICÂND - FLEXIBILITATE DEPLINĂ

ANTRENAMENT NELIMITAT

MAKEYOURSELFPROUD (14).png
Termenii și condiții

1. Despre contract
1.1 Contractul dintre membru și Nr1 Fitness sub numele companiei Nordic Fitness Group S.R.L (cu sediul central Aleea Ion Agârbiceanu, nr. 3-11, sector 3, Bucuresti, Románia) include următoarele condiții de membru.
Membrii se angajează să se familiarizeze cu conținutul documentului
contractul și condițiile referitoare la facilitate. Pe lângă contractul de membru, se pot aplica condiții speciale pentru anumite servicii și oferte.
1.2 Nr1 Fitness poate atribui acest contract cu toate drepturile unei terțe părți.
1.3 Nr1 Fitness Rezervă dreptul de a modifica prețurile abonamentelor în conformitate cu punctul 7.4


2. Calitatea de membru la Nr1 Fitness
2.1 Persoanele competente din punct de vedere legal, care sunt în general în stare bună de sănătate și care nu au datorii din contracte precedente, pot solicita calitate de membru la Nr1Fitness. Vârsta minimă de membru este de 16 ani. O persoană minoră (sub vârsta de 16 ani) poate încheia un acord de membru cu Nr1 Fitness dacă tutorele său contractează pentru ei. Nr1 Fitness nu este responsabil dacă o persoană sub 16 ani se înregistrează online cu o dată de naștere incorectă. În plus, Nr1Fitness nu va fi responsabil în nicio circumstanță dacă astfel de persoane sunt rănite în sălile de fitness.
2.2 Calitatea de membru începe de la data de pornire specificată în contract; o lună de abonare este contorizată în zile nu luni (exemplu: prima luna de abonare începând cu 24.10 și sfârșind cu 23.11 ar fi taxat ca o lună (nu două), acest lucru fiind în favoarea clientului. Un abonament FLEX va rămâne activ până la încetarea abonării în conformitate cu termenii descriși la punctul 7.
2.3 Calitatea de membru aparține unei persoane și nu poate fi transferată unei alte persoane fără aprobare din partea administrației Nr1 Fitness. În cazul în care calitatea de membru este transferată, noul membru va fi taxat cu o taxă administrativă.
2.4 Codul personal al unui membru constituie mijlocul de access în facilitate. În orele de deschidere cu personal și/sau fără personal, membrul are acces prin introducerea codului său la sistemul de acces plasat la ușa de intrare. Membri sub 16 ani ani nu au acces la facilitate între orele 21:00 și 6:00.
2.5 Antrenamentul are loc pe propriul risc. Nr1 Fitness recomandă ca în afara orelor în care facilitatea este dotată cu personal, antrenamentul nu ar trebui să fie efectuat singur. Părinții sunt responsabili pentru copiii care îi însoțesc.
2.6 Nr1 Fitness își rezervă dreptul de a-și modifica programul și de a modifica programul și orele de funcționare în funcție de sezon, cererile clienților și alte evenimente neașteptate.


3. Plata
3.1 Membrul sau persoana din contract care și-a asumat răspunderea de plată pentru membru, va plăti taxa de abonament și orice alte taxe în conformitate cu lista de prețuri Nr1 Fitness. Taxele de abonamente lunare obligatorii sunt garantate pe parcursul timpului contractului, cu excepția cazului în care persoana își schimbă calitatea de membru sau în cazul modificărilor pe baza reducerii taxelor lunare.
3.2 Plata taxei de abonament recurente / automate se datorează în fiecare lună în aceeași zi în care a fost inițiată înregistrarea și plata contractului de membru, cu excepția campaniilor speciale etc.
Abonamentul FLEX constituie o plată recurentă (automată), ceea ce înseamnă că taxa de abonament se percepe automat în fiecare lună. Calitatea de membru DAYPASS, WEEKPASS și PREPAID înseamnă o plată unică (nu se repetă / se percepe automat) Alte abonamente în perioada campaniei, cum ar fi, dar nu numai 2, 3 și 6 luni, adesea sunt automat reînnoite și transferate în abonament FLEX
după perioada de valabilitate. Reînnoirea automată a acestor abonamente în abonamente recurente FLEX este întotdeauna notificată online în timpul procesului de înregistrare.                                                                                                           3.3 Absența din facilitate nu eliberează membrul de a respecta condițiile de plată. 3.4 Membrii sunt responsabili de încheierea
acordului necesar cu banca lor pentru plata online și sunt responsabili pentru a se asigura că toate taxele lunare sunt plătite integral până la data scadenței. 3.5 În cazul în care un membru are un sold restant și nu a răspuns la mementouri de plată, contul poate fi transferat la o agenție externă pentru încasarea datoriilor. În astfel de cazuri, Nr1 Fitness își rezervă dreptul de a solicita plata soldului restant, cu dobânzi și alte cheltuieli incluse, în conformitate cu legile privind încasarea și dobânzile locale.
3.6 În cazurile în care un membru a omis o plată și primește avize de încasare sau recuperări de la o agenție de colectare, informațiile de plată de pe factura primită de la agenția de colectare trebuie să fie utilizate pentru plată. Dacă membrul alege să plătească în mod direct Nr1 Fitness, cel din urmă poate folosi și acest depozit pentru a acoperi alte solduri restante datorate.
3.7 În cazul în care plățile sunt întârziate, Nr1Fitness își rezervă dreptul de a bloca imediat accesul membrului la unitate. Dacă plățile au o întârziere de o lună, Nr1 Fitness își rezervă dreptul de a solicita ca restul contractului obligatoriu să fie plătit imediat.
3.8 Înțelegerea greșită sau neglijența clientului față de tipul de abonament sau a responsabilității de plată nu oferă clientului temei pentru rambursări de la Nr1Fitness. Toate informațiile despre responsabilitatea plății sunt menționate online, precum și în Termenii și condițiile pe care toți membrii trebuie să le accepte online înainte de a plăti și a deveni membru al sălii de sport.

 

4. Responsabilitățile membrilor
4.1 Membrii se angajează să:
- Se familiarizeze cu regulile și reglementările actuale de securitate ale Nr1 Fitness și să le respecte conform regulamentului intern al sălii de sport.
- Informeze Nr1 Fitness privind modificările care influențează calitatea de membru, inclusiv modificările
informațiilor personale.
- Informeze Nr1 privind circumstanțe care ar modifica dreptul membrilor la reduceri privind plățile lunare
sau alte beneficii
Nr1 Fitness își rezervă dreptul de a solicita documentație pentru a dovedi dreptul membrilor la reduceri
sau beneficii.
4.2 Membrii trebuie să introducă întotdeauna codul personal atunci când accesează sala de sport. În sală la solicitarea personalului codul de membru și documentul de identitate trebuie să fie prezentate pentru scopuri de identificare.
Codurile de membru sunt personale și NU pot fi împărtășite cu alte persoane, aceasta este strict interzisă și o încălcare gravă a politicii noastre care va duce la o taxă / amendă de 700 RON și încetarea calității de membru pentru deținătorul cardului, precum și interzicerea proprietarului codului din toate facilitățile Nr1Fitness pentru totdeauna, precum și a persoanei care intră în facilitate cu un cod
aparținând la o altă persoană și fără un abonament valabil. Nr1 Fitness își rezervă dreptul de a cere identificarea în orice moment. Membrul are responsabilitatea de a se asigura că alții nu îi folosesc în mod incorect codul.
4.3 Instanțele de utilizare necorespunzătoare a codurilor trebuie raportate imediat personalului Nr1Fitness.
4.4 În niciun caz, membrii nu au permisiunea de a oferi acces altora la facilitatea de fittness(aceasta include deschiderea ușii de intrare pentru alte persoane cunoscute sau necunoscute, în acest sens „tailgating” sau activități similare sunt, de asemenea, ilegale). Comiterea acesteia va rezulta într-o taxă de 700 RON și încetarea imediată a calității de membru. În mod similar, membrii personalului sau agenții de pază vor emite o amendă de 700 de lei către persoanele care nu sunt membre care se strecoară în sala de sport fără a folosi un cod.


5. Informații și mesaje
5.1 Nr1 Fitness va comunica cu membrul în conformitate cu informațiile de contact pe care membrul le-
a furnizat Nr1 Fitness. Membrul este de acord ca Nr1Fitness să utilizeze comunicație electronică (e-mail, SMS etc.) pentru a informa membrul despre modificările prețurilor și / sau informații privind comercializarea serviciilor prestate.
5.2 Mesajele privind modificările contractului unui membru pot fi livrate personal de către membru, în formă scrisă sau prin e-mail. Informațiile de contact la Nr1 Fitness sunt disponibile pe pagina noastră web

5.3 We inform you that our official communication channel is via email: info@nr1fitness.ro


6. Informații personale
6.1 Membrul este de acord ca Nr1 Fitness poate înregistra, salva și utiliza informațiile de contact despre el (nume, adresă, e-mail, informații de plată) și despre utilizarea de către membru a servicii Nr1 Fitness, inclusiv informarea membrului cu serviciile oferite de Nr1 Fitness.
6.2 Membrul este de acord ca Nr1 Fitness va stoca înregistrările de antrenament pentru a putea monitoriza activitatea membrului în scopul facilitării nevoilor de antrenare pentru membru. Înregistrări de mai vechi de 2 ani vor fi ștersi automat până la sfârșitul anului următor. În cazul demisiei contractuale, înregistrările vor fi șterse în termen de 12 luni. Membrii au dreptul să acceseze propriile lor fișe de înregistrări.
6.3 Informații personale ale membrilor nu vor fi furnizate părților externe fără consimțământul scris al membrilor, cu excepția cazului în care accesul este impus de către sau constituie o parte din plată, creanțe de asigurare sau contabilitate.
6.4 Consimțământul membrului pentru dezvăluirea informațiilor sale personale este valabil atât timp cât contractul este activ și timp de 12 luni după încetarea abonării.

7. Anularea, rezilierea și modificarea contractului de membru

7.1. În cazul Contractelor/Abonamentelor încheiate online, membrii are dreptul de a se retrage în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii acestora, în condițiile legislației privind protecția consumatorului. În aceast caz, membrul trebuie să notifice NORDIC FITNESS GROUP SRL (No. 1 Fitness) de această intenție în termenul la 14 zile calendaristice de la aplicarea abonamentului, trimițând cerere către adresa de email : info@nr1fitness.ro sau pe Whatsapp +40 774 008 402 Membrul a luat la cunoștință că abonamentul utiliza, adică acel abonament care are minim o vizită înregistrată în intervalul celor 14 zile calendaristice nu se încadrează în politica de rambursare/retur, prin urmare sumele platite nu vor fi restituite. Membrul a la cunoștință că abonamentele oferite și cumpărate la un preț mai mic decât cel disponibil ca fiind de bază, prin campanii sau prin alte reduceri cu caracter promoțional nu se încadrează în politica de rambursare/retur, prin urmare sumele platite nu vor fi restituite. . Vom efectua rambursarea fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 30 de zile lucrătoare de la data la care suntem informați cu privire la decizia unei anulări contractuale. Rambursarea se va efectua aceleași mijloace de plată așa cum ați utilizat la tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres să fie altfel; în orice caz nu se vor percepe comisioane ca urmare a rambursării. În cazul aplicării abonamentului în incinta clubului, sumele plătite de membri cu titlul de preț al abonamentului revin către NORDIC FITNESS GROUP SRL și nu se vor restitui indiferent dacă Membrul efectiv sau nu servicii specificate în Abonament, pe următoarele perioade de valabilitate. a acestuia. În situația în care plata este efectuată pe seama membrului către o terță parte, acesta nu devine parte la contract și nu poate cere de la NORDIC FITNESS GROUP SRL restituirea plății în nicio situație și nici nu poate exercita împotriva NORDIC FITNESS GROUP SRL vreun drept, rezultând din sau în legătură cu prezentul Abonament.

7.2 În anumite situații, membrul va putea să își anuleze propriul contract de pe portalul clientului de pe site-ul web, dacă acest lucru nu este posibil, trebuie trimis un e-mail de anulare la info@nr1fitness.ro sau pe Whatsapp +40 774 008 402. În cazul acesta NORDIC FITNESS GROUP (Nr1 Fitness) va completa anularea plăților recurente, numai după ce membrul a primit un e-mail de confirmare de la NORDIC FITNESS GROUP (Nr1 Fitness) cu privire la data la care va avea loc ultima plată / data utilizare a sălii.

7.3 Membrii cărora le este interzis să folosească abonamentul din cauza unor circumstanțe extraordinare care se pot dovedi a fi în afara controlului lor pot înceta contractul indiferent de perioada obligatorie cu o cerere scrisă. Prelucrarea acestor cereri va avea loc într-un interval de timp rezonabil, dar nu mai târziu de trei (3) săptămâni de la momentul în care NORDIC FITNESS GROUP (Nr1 Fitness) primește cererea. Cazurile în care membrul nu și-a făcut uz de abonament într-o perioadă de timp din diferite motive nu vor fi considerate un motiv valabil de anulare.

7.4 NORDIC FITNESS GROUP (Nr1 Fitness) are dreptul de a modifica prețurile și condițiile. În cazul în care NORDIC FITNESS GROUP (Nr1 Fitness) pune în aplicare o modificare semnificativă a prețurilor sau una care poate pune membrul în dezavantaj membrul va fi notificat.

7.5 NORDIC FITNESS GROUP (Nr1 Fitness) are dreptul de a suspenda contractul de membru pentru un anumit interval de timp sau de a-l înceta imediat în cazurile în care există o încălcare semnificativă a contractului de către membru. O încălcare semnificativă a contractului include: Neplata taxelor lunare și alte taxe, care fiind deja trimise către colecții / memento-uri, nu au fost achitate. (A se vedea punctul 3.7). Nerespectarea regulilor și reglementărilor de siguranță Nerespectarea de către membru a unui avertisment administrat de NORDIC FITNESS GROUP (Nr1 Fitness).

7.6 Abonamentele sunt cu plata recurenta si daca nu se inchid inainte de refacturare banii nu se restituie.

8. Depozitarea obiectelor personale și răspunderea în caz de vătămare sau furt
8.1 Când membrii Nr1 Fitness depozitează obiecte personale în facilitate, ei trebuie să utilizeze un dulap cu un lacăt adus de ei înșiși.
8.2 Dacă un membru lasă obiecte personale în vestiar la o facilitate de fitness Nr1 după ora de închidere, Nr1 Fitness are dreptul să desfacă lacătul membrului și să elimine acele obiecte. Se poate aplica și o amendă pentru ocuparea unui dulap cu un lacăt peste noapte. Dacă bunurile nu sunt preluate de către membru în termen de 14 zile, Nr1 Fitness poate alege să renunțe la acestea.
8.3 Nr1 Fitness nu este responsabil pentru vătămarea corporală, furtul sau pierderea bunurilor personale ale membrilor pe care membrul le aduce în facilitate, cu excepția situațiilor în care Nr1Fitness poate fi tras la răspundere pe baza propriei neglijențe.


9. Motivele de scutire, dreptul guvernamental și litigiile
9.1 Nr1 Fitness nu este responsabil pentru obstrucția sau restricționarea posibilităților de antrenament din cauza circumstanțelor care nu sunt controlate de Nr1 Fitness și / sau a consecințelor cărora Nr1Fitness nu le putea prevedea sau depăși. (Forță majoră)
9.2 Contractul de membru este supus legii române.

9.3 Disputele dintre membru și Nr1 Fitness trebuie soluționate pe cale amiabilă. Dacă acest lucru se dovedește nereușit, oricare dintre părți poate aduce litigiul în fața instanțelor.

IMG_3698 2.JPG
bottom of page